Palau d'Ambaixades del Principat de Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

L'arribada de l'Ambaixador de la Província de Toulouse

3 participantes

Ir abajo

L'arribada de l'Ambaixador de la Província de Toulouse Empty L'arribada de l'Ambaixador de la Província de Toulouse

Missatge  Little_Dheimet 07/02/09, 12:24 am

Em sento honrada d'Little_dheimet recentment l'ambaixador de la Província de Toulouse al principat de Catalunya.
Aquí està la meva carta d'acreditació per certificar les meves paraules.
M'agradaria ser rebuda, si és possible.


Aux autorités du Principado de Cataluña, et à tous ceux qui liront cette lettre, salut et paix!

Nous, Monsenh Alzarus Hauteclaire, Senher d'Auxilhou e de Revèl, en tant que Cancelhièr de lo Comtat de Tolosa,

Déclarons ici et attestons que Monseuh Little_Dheimet a été désigné par nos soins comme Ambassadeur de Tolosa pour le Principado de Cataluña.

Nous lui confions ainsi publiquement la charge de représenter le Comté de Toulouse et ses intérêts en toutes occasions.

Nous portons ce fait à la connaissance de tous nous afin que lui soient conférées tout le respect, la dignité et la majesté liées à sa charge, et que nul ne s'avise de la contester ou de lui porter injure ou atteinte dans l'exercice de ses fonctions.

Faict en la Cancelariá de Tolosa, l'Hotel D'Assézat, Toulouse, le XXIème du moys de janvier de l'an de grâce de Nostre Seigneur MCDLVII.
L'arribada de l'Ambaixador de la Província de Toulouse Alzarusparaphedz3
Monsenh Alzarus Hauteclaire, Senher d'Auxilhou e de Revèl,
Cancelhièr et Secretari d'Estati de lo Comtat de Tolosa,
Ambassadeur Royale de France auprès du Royaume d'Écosse,
L'arribada de l'Ambaixador de la Província de Toulouse Toulouserougeor2

Little_Dheimet

Nombre de missatges : 7
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

L'arribada de l'Ambaixador de la Província de Toulouse Empty Re: L'arribada de l'Ambaixador de la Província de Toulouse

Missatge  Little_Dheimet 11/02/09, 02:51 pm

Little_dheimet l'espera d'hores, no va dir paraula, la gent vi i es va anar .... sospirar i buscar un seient per seure.

Little_Dheimet

Nombre de missatges : 7
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

L'arribada de l'Ambaixador de la Província de Toulouse Empty Re: L'arribada de l'Ambaixador de la Província de Toulouse

Missatge  Gregoryt 13/02/09, 05:52 pm

El Camarlenc Gregoryt sortia d'una reunió amb uns Ambaixadors de Castella quan va veure, de lluny, la figura d'una dona que esperava. L'havia vist abans sentada allà, pero s'havia pensat que ja havia estat rebuda. Vist que no era així, si va acostar.

- Perdoni que Hanseatic, Ambaixador a Toulusse, no l'hagi vingut a rebre. Es troba indisposat.

Se la veia cansada, a l'Ambaixadora...

- Permeti que l'acompanyi a la seva cambra, on podrà descansar unes hores abans de que es serveixi el sopar. Demà ja avisaré a Hanseatic per a que es posin a treballar.

Gregoryt
Admins de Catalunya
Admins de Catalunya

Nombre de missatges : 80
Registration date : 28/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

L'arribada de l'Ambaixador de la Província de Toulouse Empty Re: L'arribada de l'Ambaixador de la Província de Toulouse

Missatge  Little_Dheimet 13/02/09, 11:35 pm

Little_dheimet finalment va somriure al veure a algú venint cap a ell ... Escoltar i va respondre:

Estic content, he de confessar que estava cansada ...

Little_Dheimet

Nombre de missatges : 7
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

L'arribada de l'Ambaixador de la Província de Toulouse Empty Re: L'arribada de l'Ambaixador de la Província de Toulouse

Missatge  Little_Dheimet 25/02/09, 09:01 pm


Hola, Acabo de rebre una carta que em informa que tinc les claus de l'Ambaixada de Toulouse, em pugui dir on es troba?

Little_Dheimet

Nombre de missatges : 7
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

L'arribada de l'Ambaixador de la Província de Toulouse Empty Re: L'arribada de l'Ambaixador de la Província de Toulouse

Missatge  Estol 25/02/09, 09:11 pm

busqui al fòrum, una mica més avall: allà teniu totes les ambaixades
Estol
Estol

Nombre de missatges : 52
Registration date : 23/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

L'arribada de l'Ambaixador de la Província de Toulouse Empty Re: L'arribada de l'Ambaixador de la Província de Toulouse

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum